آموزش

مقالات آموزشی

آموزش

مقالات آموزشی

9 گام ساده و رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام

ششمین گام : گذاشتن پست های جدید و ویرایش پست های قدیمی

با انجام گام های قبلی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان حالا نوبت به آن رسیده است که پست های جدیدی ایجاد کرده و منتشر کنید. شما باید با توجه به تولید محتوای اصولی و خوب و ایجاد و ساختن تصاویر مرتبط با محتوا شروع به نوشتن پست های جدید کنید.

پست ها را در اینستاگرام هر روز و هر زمان که می توانید نوشته و منتشر کنید و چون کاربران اینستاگرام بیشتر از طریق کوشی ها با این کانال سر و کار دارند بهتر است که پست هایی که ایجاد می کنید از نظر ظاهر مثلا اندازه و رنگ و حجم تصاویر و ... برای گوشی های موبایل نیز بهینه و متناسب بوده تا به راحتی قابل نمایش و خواندن باشند.

همچنین یک مورد مهم دیگر این است که اگر از قبل پست هایی داشته اید می توانید با ویرایش و افزودن متن و تصویر به آنها و انتشار مجدد باعث زنده شدن پست های قدیمی خود شده و از این طریق کار افزایش فالوور اینستاگرام خود را به خوبی انجام دهید.

پس به شما توصیه می کنیم برای جذب مخاطبان و کاربران اینستاگرامی حتما پست های جذاب نوشته و منتشر کنید.

 

هفتمین گام : هشتگ

یکی دیگر از بهترین راه کارهای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده درست از هشتگ ها می باشد. هشتگ ها اگر به درستی انتخاب و ایجاد شوند به راحتی می توانند شما را در معرض دیده شدن بیشتر صفحه و کسب و کارتان قرار دهند.

البته این را در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از هشتگ ها کار جالبی نیست و بهتر است که هشتگ های خوب با تعداد کم ایجاد کنید.

شما می توانید از بخش explore خود اینستاگرام هشتگ های مرتبط را جستجو کرده و از آنها استفاده کنید.

 

هشتمین گام : ارتباط با کاربران

در اینستاگرام و برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خود حتما و باید با کاربران خود و همچنین دیگر کاربران در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشید.

همچنین سوالات و کامنت ها را پاسخ کامل داده و یا پست های دیگر کاربران را ببینید و آنهایی را که با شما و کار شما هم خوانی و ارتباط دارند را لایک کنید تا باعث برقراری ارتباط کاربران با شما نیز شود.

 

نهمین و آخرین گام : ایجاد ویدئو و انتشار آن

ایجاد ویدئو می تواند خیلی به افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شما کمک کند. همچنین در ویدئوهای خودتان می توانید صفحه و کسب و کارتان را نیز تبلیغ کرده و باعث آشنایی و شناخت کاربران نسبت به خود شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.