آموزش

مقالات آموزشی

آموزش

مقالات آموزشی

اپلیکیشن اندرویدی آموزش سئو

توضیحات

امروز قصد داریم تا شما را با برنامه و اپلیکیشن اندرویدی آموزش سئو آشنا کنیم که آموزش برای سیستم وردپرس ساخته شده ولی سئو در همه جا یکی است و فرقی ندارد.

سئو چیست؟

سئو به مجموعه کارهایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل بالا آمده و در صفحات اول قرار بگیرد.

آموزش سئو به چه دردی می خورد؟

خب همان طور که گفته شد اگر سایت شما در صفحات اول و در رتبه های بالا قرار بگیرد به طور کلی بازدید و درآمد و هر آنچه که شما از سایتتان انتظار دارید تغییر می کند و فوق العاده می شود.

مثلا تصور کنید که شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید اگر موقعیت سایت شما در صفحه اول گوگل باشد با جذب مشتری بیشتر حتما درآمد شما هم بیشتر و بهتر خواهد شد. اینجاست که اهمیت سئو را متوجه می شویم.

چرا اپلیکیشن آموزشی؟

همان طور که می دانید گوشی های هوشمند این روزها کاربرد زیادی در بین مردم دارند و همه جا هم در کنار ما هستند. پس بهترین گزینه برای آموزش همین برنامه ها و اپلیکیشن ها می باشند که ما ، در سایت ابزارِ دانش آموزش سئو را به صورت نرم افزار اندرویدی ساخته ایم تا در هر زمان و مکانی بتوانید از آن استفاده کنید.

منبع : برنامه اندرویدی آموزش سئو


آموزش word 2013

آموزش ورد ۲۰۱۳ | آموزش word 2013
در اینجا قصد داریم تا شما را با آموزش ورد ۲۰۱۳ ( Word 2013 ) آشنا کنیم و همان طور که می دانید این نرم افزار از گروه مایکروسافت آفیس است و خیلی پرکاربرد می باشد که در این آموزش می توانید خیلی سریع و راحت این نرم افزار و کارکرد آن را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.
نصب نرم افزار آفیس
همان طور که می دانید نرم افزار ورد یکی از نرم افزار های زیر مجموعه آفیس می باشد که شامل برنامه های زیادی می باشد و ورد نیز یکی از آنها می باشد.
با نصب بسته آفیس تمام این نرم افزارها از جمله ورد نیز به راحتی نصب شده و قابل استفاده می باشند و نیازی به هیچ کار اضافه ای نیست.
پس از نصب آفیس نرم افزار ورد ۲۰۱۳ را باز کنید. با ، باز کردن ورد یک صفحه مشاهده می کنید که در سمت چپ آن پروژه هایی را که باز و ایجاد می کنید را برای شما نمایش می دهد و در سمت راست این صفحه نیز الگوهایی برای شکل پروژه شما وجود دارد که با توجه به نوع پروژه خود می توانید هر کدام را که خواستید با یک کلیک انتخاب کنید و یا اگر هم الگویی نخواستید می توانید Blank document را انتخاب کنید تا یک صفحه خالی بدون الگو برای شما باز شود که معمولا و در اکثر موارد از این گزینه استفاده می شود. با انتخاب این گزینه یک صفحه خالی برای نوشتن و یک سری گزینه و منو در بالای آن برای شما باز خواهد شد که این صفحه همان صفحه اصلی نرم افزار ورد است که با آن سر و کار داریم.
قسمت های اصلی آموزش ورد ۲۰۱۳
قسمت منوهای دسترسی سریع با اطلاعات سند:
این قسمت در بالاترین بخش صفحه وجود دارد که یک سری منو و گزینه در آن است که برای دسترسی سریع می باشد و قابلیت اضافه کردن منو و گزینه های جدید را دارد. برای اضافه کردن گزینه جدید به آن کافی است روی فلش آن کلیک کنید و سپس در لیست باز شده هر کدام از گزینه ها را که نیاز دارید با تیک دار کردن و کلیک کردن بر روی آن به راحتی به این بخش اضافه می شود و برای حذف آن نیز همین راه را رفته و تیک آن را بردارید.
در این بخش نیز نام سند باز شده را نیز به شما نمایش می دهد.

طرز تهیه ماکارونی با لوبیا چیتی

طرز تهیه ماکارونی با لوبیا چیتی اولین دستور برای پخت ماکارونی در سایت ابزارِ دانش است که خیلی هم خوشمزه و لذیذ می باشد و شما می توانید این غذا را در خانه خیلی سریع و راحت آماده کنید.

مطلب پیشنهادی : طرز تهیه کوکو سبزی
مواد لازم برای ماکارونی با لوبیا چیتی
لوبیا چیتی ۱ لیوان
ماکارونی ۱ بسته
رب گوجه فرنگی نصف لیوان
پیاز ۳ عدد
فلفل دلمه ای سبز خرد شده یک سوم لیوان
آرد ۲ قاشق غذاخوری
روغن به مقدار لازم
فلفل، نمک، ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه آش آلو

امروز قصد داریم تا شما را با طرز تهیه آش آلو آشنا کنیم که یکی از آش های ایرانی خوشمزه و لذیذ است و از این به بعد می توانید خیلی راحت این غذا را درست کنید.

مطلب پیشنهادی : طرز تهیه آش بلغور
مواد لازم آش آلو
آلوی خشک ۱ لیوان
گوشت چرخ شده ۳۰۰ گرم
تره ، جعفری ، نعناع ، گشنیز ۱ کیلوگرم
لپه ۱ استکان سرخالی
برنج ۱ لیوان سرخالی
پیاز درشت ۲ عدد
نعناع خشک ۲ قاشق غذاخوری
نمک به مقدار لازم
فلفل به مقدار لازم
روغن به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

امروز با طرز تهیه سوپ تره فرنگی آشنا می شویم که یکی از سوپ های پرخاصیت و مفید و البته خوشمزه است که ازابه بعد می توانید این غذای ایرانی لذیذ را درست کنید.

مطلب پیشنهادی : طرز تهیه سوپ اسفناج

مواد لازم سوپ تره فرنگی

تره فرنگی   ۳ ساقه

زرده تخم مرغ   ۳ عدد

آرد   ۲ قاشق غذاخوری

آب گوشت   ۴ لیوان

کره   ۵۰ گرم

آبلیمو   ۳ قاشق غذاخوری

خامه   ۱۰۰ گرم

نمک   به مقدار لازم

فلفل   به مقدار لازم

منبع : طرز تهیه سوپ تره فرنگی